Riepu meklētājs


Ievadiet interesējošo riepas izmēru, nosaukumu vai ražotāju.
Piemēri: 2055516 vai Dunlop 2055516

Ievadiet interesējošo riepas izmēru, nosaukumu vai ražotāju.
Piemēri: 2055516 vai Dunlop 2055516

Ievadiet interesējošo riepas izmēru, nosaukumu vai ražotāju.
Piemēri: 2055516 vai Dunlop 2055516

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

Brisele, Beļģija, 2015. gada novembris — 2016. gada Ženēvas auto izstādē

Goodyear prezentē jaunākās vasaras riepas Eagle F1 Asymmetric 3.  Izcili augstas

veiktspējas riepa nodrošina par 31% labāku sniegumu, vērtējot nodilumu,² un īsāku

bremzēšanas ceļu uz sausiem un slapjiem ceļiem¹, palīdzot autovadītājiem saglabāt

vadību, lai varētu izbaudīt ceļojumu. Atsaucoties uz atzītām Eagle sērijas uzvarām

testos un oriģinālā aprīkojuma (OE) trases rekordiem, kuros iekļautas jauno Jaguar XF

riepas, var teikt, ka tas ir augstvērtīgs Goodyear piedāvājums izcilam bremzēšanas

sniegumam un vadāmībai uz sausiem un slapjiem ceļiem.

Ļoti augstas veiktspējas segments neapšaubāmi ir augošs. Šajā tirgū3, kura

sagaidāmais pieaugums ir vairāk nekā deviņi miljoni vienību un gaidāmais ikgadējā

pieauguma līmenis – vairāk nekā 3% no 2015. līdz 2020. gadam³. To primāri veicina
auto parka izaugsme vidējajā, lielajā un luksusa klases segmentā, kas arvien vairāk

tiek aprīkots ar UHP klases riepām4.

Eagle F1 Asymmetric riepās izmantota jauna tehnoloģija5. Aktīvās bremzēšanas

tehnoloģija palielina saskares virsmu un saķeri bremzēšanas laikā, panākot īsāku

bremzēšanas ceļu. Turklāt jaunais saķeri uzlabojošais sastāvs un “lipīgie” sveķi, kas

veicina pielipšanu, nodrošina spēcīgu saķeri īsākam bremzēšanas ceļam un labākai

vadāmībai. Pastiprinātā konstrukcija veido vieglāku un stingrāku konstrukciju,

uzlabojot vadāmību, sniegumu pagriezienos, protektora nolietojuma rādītājus un

degvielas patēriņa efektivitāti.

Eagle F1 Asymmetric 3 testējusi neatkarīgā organizācija DEKRA6, iegūstot labu

rādītāju protektora nodilumam. Testi apliecināja, ka, pateicoties riepai,

iespējams11 500 km papildu nobraukums (par +31% labāki nodiluma rādītāji). 

TÜV Süd Benchmark pārbaudes7 atklāj, ka Eagle F1 Asymmetric 3 ir par 2,6 metriem

īsāks bremzēšanas ceļš (par 9% labāks sniegums) uz slapjiem ceļiem, par

1,3 metriem īsāks bremzēšanas ceļš uz sausiem ceļiem (par 4% labāks sniegums) un

par 4% labāka vadāmība uz slapja ceļa. Rezultāti atklāj arī par 10,9% labāku rites

pretestību salīdzinājumā ar trīs testēto konkurentu vidējo rādītāju, kas ir otrs labākais

rites pretestības sniegums no testā iesaistītajiem riepu zīmoliem.